Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 26-04-2024 12:13:19
Vakantie & Reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Wat een structueel probleem is dat mensen in de haast die ze hebben spullen vergeten en dan verwachten dat die spullen op verzoek wel nagezonden gaan worden.
u maakt van uw vergeetachtigheid het probleem van europcar want u verwacht dat europcar de bril voorzien van het door u digitaal toegestuurde verzendlabel uit gaat printen, op zoek gaat naar een deugdelijke verpakking dan de bril verpakken en bij een pakketpunt in gaat leveren.
begrijpelijkerwijs gaat europcar daar niet aan beginnen want er bestaat altijd een risico dat er iets mis gaat en dan gaat u uiteraard weer bij europcar klagen want de bril komt maar niet aan.
stel alle bedrijven die auto's en accommodaties verhuren worden verplicht vergeten spullen die gevonden te zijn na te sturen dan wordt er helemaal niets meer terug gevonden met als gevolg dat die spullen of de kliko in gaan.
voor u is het nu een dure les maar het is niet anders.