Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Henk De Zevende
Henk De Zevende - 29-04-2024 14:10:48
Winkels & Webshops

Ici paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

Ik zou het proberen bij de geschillencommissie voor iets van vijftig euro weet je alles en die krijg je nog terug ook als je gelijk krijgt.
dit is een oud probleem dat begint met het feit dat postnl nergens voor verantwoordelijk is (het is echt zo simpel als het er staat en eventuele uitzonderingen voeren véél te ver). de verantwoordelijkheid bij vervoer ligt in principe altijd bij de verzender die het risico kan beperken door het transport te verzekeren. nou is dat precies het probleem waar verschillende geleerden het niet over eens zijn. je kunt namelijk stellen dat als de leverancier opdrachtgever is voor het transport, en ook het contract heeft met postnl, de klant helemaal de mogelijkheid niet heeft om het transport te verzekeren.

nogmaals ik zou het voor de €50 gewoon proberen, nee heb je ...