Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

opaleo
opaleo - 02-02-2006 20:11:31
Geldzaken & Recht

Koelkast lg

hallo sandra.


dit is een heel slechte zaak van het servicemangement van lg. deze koelkast mag na zon korte periode nooit deze reparatiekosten met zich meebrengen. indien de servicemonteur van het desbetreffende bedrijf een foute diagnose heeft gesteld, is dit bedrijf verantwoordelijk voor de kosten en niet jij. ga eens terug naar de winkel of bedrijf waar jij deze lg koelkast hebt gekocht, en spreek deze eens aan op hun naleven van garantie en ook productaanspraakelijkheid. neem geen genoegen met deze reparaties, en ook niet met de amateuristische wekwijze van lg service.


groetjes, opaleo.