Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-02-2006 14:56:17
Computers & Telefonie

Versatel 4mb internet+voetbal+gratis bellen s?vonds/weekend

wat versatel?tele 2 betreft kunnen zij van mij de boom in, december aangemeld voor voetbal compleet en werd op 21-01-06 aangesloten (volgens installateur imtech) maar bleek niet te werken.deze zei mij dat ik na het weekend mijn modem moest resetten en dan had ik internet. nou tot op heden 10-02-06 nog steeds niets en via klantenservice zitten alleen maar spekende poppen die je gelijk geven maar niets/naadaa doen, standaard antwoordt is dat er een probleem is maar als je vraagt wat voor probleem weet men het niet.bij een e mail krijg je een standaard antwoordt van dat je moet bellen. nu na 3 weken mijn contract opgezegd waar ze mij gelijk ingaven uiteindelijk is de competitie haast afgelopen. ook ik zou graag via kassa het probleem aan willen snijden.