Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martin1 - 12-02-2006 14:21:37
Elektronica & TV

Gararantie..???

Helaas is het zo dat service aan huis geen verplichting is van de winkel of fabrikant. er staat nergens in de wet of garantiebepalingen dat de winkel aan huis uw defect moet oplossen. veelal bieden winkels als service een reparateur aan huis voor grote televisies. ook het krijgenv an een leentoestel is echt geen verplichting. je moet het reeel bekijken, jouw tv heeft waarschijnlijk minder dan 250 euro gekost. uitgaande van een marge van 12-15% voor de winkel heeft hij dus ongeveer 30 euro aan je verdiend. verwacht je nou dat de winkel bij het minste geringste gelijk een monteur langs kan sturen om jouw tv te repareren, even een leentoestel te plaatsen en de tv daarna weer thuis te bezorgen?