Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jacoby - 19-02-2006 11:27:06
Computers & Telefonie

T-mobile oplichters

beste melvin,


als je overstapt naar een andere provider, zou ik zelf niet (meer) naar vodafone gaan. ik heb recent een vodafone abonnement afgesloten en vooraf laten checken of het bereik bij mij thuis goed zou zijn. volgens de klantendienst van  vodafone zou het bereik voldoende zijn en bovendien kreeg ik bij belcompany zgn. netwerk tevredenheidsgarantie, waarbij ik binnen 2 maanden van provider zou kunnen veranderen als ik niet tevreden zou zijn over het bereik. nou "mooi" niet dus. het bereik bij mij in de wijk is zeer slecht (ook buiten!); het lukt niet om een fatsoenlijk gesprek te voeren. een paar km verderop gaat het wel goed. terug dus naar belcompany. belcompany zegt dat vodafone eerst toestemming moet geven en vodafone zegt dat volgens hun meting het bereik voldoende is. m.a.w. zowel belcompany als vodafone laten je bij klachten gewoon in de kou staan. hun devies is "niet zeuren en gewoon betalen".


mijn advies is dus: sluit geen abonnement af bij vodafone. eerdere ervaringen met kpn en telfort (pre-paid) zijn goed. nooit problemen gehad met het bereik.


groeten,


jaap