Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mosie - 20-02-2006 21:19:13
Geldzaken & Recht

Ervaringen met pretium carrier select?

Ik onderschrijf de andere reacties: niet met pretium in zee gaan,
vanwege de twee al eerder genoemde redenen (prijsvergelijking wordt
nooit geaccepteerd en uitbetaald en de kosten voor de pas). als de oude
dame in uw vraag nu ook akkoord is gegaan met zo'n pas, dan zit er
niets anders op dan de verplichte termijn uit te zitten. is de dame
alleen akkoord gegaan met telefonie via pretium, dan kan zij (of u)
gemakkelijk instellingen terug zetten via 0800-1273. hier kunt u heen
bellen vanaf de aansluiting van de "oude dame" en kiezen voor de opties
instellingen wijzigen, alle instellingen gelijktijdig wijzigen en
vervolgens de instellingen verwijderen. binnen 24 uur belt zij dan weer
via kpn. succes ermee.