Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gu
guidorobben - 16-04-2004 13:03:56
Computers & Telefonie

Abbonement aangesmeerd

Ik heb dus bijna hetzelfde probleem. sinds eind vorige maand kreeg ik de melding dat ik teveel bandbreedte gebruikte. op dit zelfde tijdstip was mijn snelheid teruggezet. alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat met de snelheid. na 4x een mail te sturen naar chello voor uitleg, kreeg is wedereom een nietszeggend antwoord. wat ook nieuw was. we konden opeens ons dataverbruik bekijken. nooit geweten dat dit kon. het bleek dat ik +/- 60 gb had gedownload. deze maand (maart), kreeg ik wederom van chello spam mail over mijn download gedrag. na 3x zo'n mail te krijgen, werd mijn snelheid wederom teruggezet. het rare was dat dit nu bij 45 gb gebeuren. hoe bepalen zij hun accapteble use policy.??? in die mail staat niets over je limiet. alles wat je download gaat wel heel langzaam, maar het komt er wel. tot mijn verbazing zat er weer een mail van chello in mijn inbox. weer met de melding dat als ik niet oppaste, mijn snelheid teruggezet zou worden. zijn zij nou zo dom..

ze zijn gewoon mensen aan het overhalen om het chello + account te nemen. nooit... ik stap nog liever over..