Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jenn - 16-04-2004 13:06:29
Computers & Telefonie

In de maling genomen

U heeft geen nieuw abonnement maar een verlenging van de huidige u heeft uw huidige nummer behouden en hebt voor 1 jaar bijgetekend dus u heeft de achterstand op uw huidige abonnement op het moment dat zij u belde voor verlenging was de achterstand waarschijnlijk nog niet zo lang op het moment van afsluiting was de achterstand al meer dan 2 weken... tmobile staat in hun recht en u zult gewoon moeten betalen u heeft tenslotte een contract getekend en daar zit een betalingsverplichting aan als u niet betaald heeft u zelfs kans om bkr geregistreerd te staan in negatieve zin