Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jajon
jajon - 16-04-2004 13:09:17
Huishouden & Energie

Fabricagefout

Het gaat inderdaad om het kraantje voor de warmwatertoevoer, ik heb contact gehad met vaillant klantenservice, hier is overleg geweest met interne afdelingen, daaran ben ik teruggebeld met de mededeling dat de kosten voor het vervangen voor rekening van de consument zijn, ze zeggen: het is een probleem dat alleen in nh voorkomt en het is niet zo dat je het onderdeel moet vervangen, het kan alleen preventief zijn, omdat er gevallen zijn geweest waar het kraantje is gaan lekken of barsten, dan lekt het op je elec. install. en dan zullen de kosten voor rep. ongeveern 800 euro zijn. dus is het in het voordeel van de consument als je het laat vervangen, voor € 70 euro ben je dan uit de gevarenzone.