Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-04-2006 18:35:00
Auto & Vervoer

Ik wil graag weeten dat meer klachten zijn van de deeltaxi

er zijn wel eens momenten dat het heel druk is, dat de taxi later komt. in de folder staat dat de taxi 15 minuten eerder of later kan komen. als u een rit bestelt kunt u gebruik maken van de terugbel service.ongeveer 5 minuten van te voren wordt u gebeld, en dan dient men op tijd klaar te staan. op het kaartje staat een nummer dat u kunt bellen, als u werkelijkeen klacht heeft.  de klacht wordt zeker behandeld, en ook besproken met de chauffeur.


klachten zullen er altijd wel zijn ,maar maak het bespreekbaar via het project bureau. ze zullen u zeker helpen !!!!!!!!


ik spreek uit ervaring, ze worden echt behandeld


groetjes