Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
davidoontje - 04-05-2004 23:44:39
Elektronica & TV

Philips dvd

philips kan besluiten het apparaat te crediteren, dat wil zeggen vervangen voor een nieuwer model met dezelfde specificaties. zij doen dit echter enkel in zeer dringende gevallen, mijn advies luid in deze: breng het apparaat terug naar de winkel waar het app. eerder ter reparatie aangeboden is en bied het opnieuw aan; normaliter heeft u nl drie maanden garantie op een reparatie. voeg bij de klachtomschrijving een verzoek tot creditering toe ivm met de toegebrachte schade en controleer nauwkeurig uw afgiftebewijs. verder zal het afwachten worden.


 


mvg, david