Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edehaas - 08-05-2004 12:25:11
Computers & Telefonie

Chello

allereerst mijn dank voor deze reactie.


naar aanleiding van dit advies heb ik nogmaals een brief geschreven (niet aangetekend) aan upc met het verzoek het bedrag van €59,95 te crediteren. de actievoorwaarden heb ik als bijlage meegestuurd. tevens heb ik in mijn brief vermeld dat, indien ze geen gehoor zouden geven aan mijn verzoek, ik helaas genoodzaakt zou zijn verdere stappen te ondernemen.


upc heeft alsvolgt gereageerd:


1. ze stuurden mij een herinneringsfactuur met de mededeling dat als ik niet voor 16-05-2004 zou hebben betaald, de faktuur verhoogd wordt met € 15,49 aan herinneringskosten      en


2. dat met ingang van 17-05-2004 dan een aantal van mijn upc diensten zal worden opgeschort, waardoor ik niet meer volledig gebruik kan maken van deze diensten.


wat is het beste nu te doen? het is eigenlijk te absurd voor worden.