Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-07-2006 13:43:02
Geldzaken & Recht

Rekeninghouders nieuwe melkkoe onder mom van wid?

In het kader van wid kraag ik vandaag,12 juli, een brief van mijn bank, waarin mij verzocht werd om voor 27 juli a.s. bij de bank te komen ten behoeve van identificatie. ik heb naar het algemeen nummer gebeld (callcenter?) en daar beargumenteerd verteld, dat ik binnen deze periode niet naar de bank kon komen. antwoord: dan wordt u na deze datum geblokkeerd! binnen twee weken in de vakantieperiode je melden bij de bank voor identificatie. hoe gaat dit met mensen, die op vakantie zijn, was mijn vraag. deze rekening wordt niet geblokkeerd, want deze mensen hebben hun brief niet gelezen. ten eerste, hoe constateert een bank of de brief wel of niet gelezen is, ten tweede is dit een verkapt advies de brieven van de bank gewoon ongeopend retour te sturen? advies aan de bank: neem een ander callcenter!