Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-07-2006 10:17:17
Computers & Telefonie

Geheugenkaart

afhankelijk van leeftijd en merk word er soms wel eens een poging naast het voor garantie vervangen gedaan, kapotte harde schijven zijn soms gedeeltelijk te lezen, en vragen kan, of en wat de kosten zijn?? maar als je niets vraagt, dan is het jammer, dat er geen garantie op data is, je moet tijdig alles overzetten of backup maken, maar soms zijn ze vriendelijk, ik kreeg ook alles terug, en er was niets mis, de stekker op een geheugen kaart was krom,en dan is het voorzichtig  rechtbuigen, verbinden en uitlezen, alleen als binnen stuk is, dat is gewoon jammer, en de fabriek heeft nu dikkere pennen gemaakt, de contacten gingen wel eens meer dubbel...


helaas kreeg ik de nieuwe, die weer een te los schuifje had, waardoor de beveiliging steeds veranderde dus die heb ik gelijmt,en de fabriek gemeld, was nu ook bekend en kreeg bedankje.