Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frederik_1 - 15-05-2004 20:03:49
Auto & Vervoer

Vrij reizen

het lijkt mij handiger om te bellen met ns-klantenservice in utrecht (0900-20 21 163). vraag daar wat je aan dit probleem kunt doen (zeker ook omdat je toezeggingen aan het loket gekregen hebt).


ik heb iets soortgelijks meegemaakt met het vervangen van een voordeelurenkaart waar technisch iets mis mee was. ik zou binnen 2 maanden een vervangend exemplaar krijgen. enkele dagen voordat deze maanden omwaren kwam ik erachter dat dit nog steeds niet gebeurd was. nadat ik met klantenservice gebeld heb bleek dat dit op zo'n korte termijn ook niet geregeld kon worden. men zou een nieuwe kaart opsturen, mijn kaartje mocht ik (na het voorschieten) opsturen naar klantenservice waarbij men mij het geld zou terugstorten. dit hebben ze na enkele maanden ook gedaan.


succes!


frederik