Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-08-2006 12:26:48
Geldzaken & Recht

Verkeerd betaald,terugstorten?

1  geachte casema. 
op 14-jul-2006 hebben jullie van mij een betaling ontvangen van 156,- maar dat was niet voor jullie bestemd,maar zoals u kunt lezen bij de omschrijving/mededeling maar voor mijn gas/licht essent dus.dus nu is mijn vraag,kunnen jullie dat aub zo spoedig mogenlijk terug op mijn rekening(giro 9059210 tnv f.m ras)terug kunnen storten please,het is echt p/o gebeurd,ik zag het net pas.' 
mijn dank is groot. 
zie onderin de rekening gegevens die van jullie site komt.nogmaals mijn exuses hiervoor. 
met vriendelijke groet  
-------------------------------------------------------------------------
2     geachte heer/mevrouw
in uw serviceaanvraag geeft u aan dat u een onjuiste betaling aan ons heeft voldaan hierover informeren wij u graag als volgt.
uit onze administratie blijkt niet dat wij dit bedrag hebben ontvangen. wij verzoeken u daarom vriendelijk ons kopieën van uw betalingsafschriften te sturen. u kunt uw kopieën sturen naar n.v. casema, t.a.v. afdeling billing, antwoordnummer 10912, 2501 wb  den haag. een postzegel is niet nodig.
wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
heeft u nog vragen, maakt u dan een nieuwe serviceaanvraag aan of neem contact op met de klantenservice op 0900-8896 (€ 0,10 p/min). de klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur. met vriendelijke groet,
n.v. casema
afdeling klantenservice