Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-09-2006 19:18:26
Huishouden & Energie

Kcr containercleaning

ja, ook mijn moeder is slachtoffer geworden van klantenservice containerreiniging (kcr) uit oud-beijerland.


al die verhalen van de mensen die hierop gereageerd hebben komen mij bekend voor. opdringerige verkopers, die huis-aan-huis met hun sluwe praatjes en beloftes contacten afsluiten.


mijn moeder is er ook ingetuind en heeft in april 2006 een handtekening gezet voor een dienstverlening die tot heden geen één keer is geleverd.


de verkoper had haar toegezegd dat kcr, een kopie van het contract netjes thuis zou sturen. dit is niet gebeurd. waar ze wel goed in zijn, is het factureren van de maandelijkse bedragen van € 18,50.


eergisteren heb ik hen gebeld. kreeg een zekere mevrouw hinkens aan de lijn. heb e.e.a. aangekaart m.b.t. het contract c.q. niet verleende diensten. "ja, meneer, een ja is ja en een nee is nee". "uw moeder is het contract aangegaan". prima, maar haar exemplaar heeft ze. "dat moet ze wel hebben". ok, mag ik dan alsnog s.v.p. een kopie van het contract. na enig aarzeling, "heeft u een fax". nee, stuur het maar naar het adres waar ook de facturen zijn gegaan. "heeft u een ogenblijk". ik werd in de wacht gezet.


nou komt het. "bedankt, voor het wachten, wij hebben het contract wel, maar gaan u geen kopie toesturen". ik helemaal verbaasd. waarom niet? "ja, dat doen wij niet, u krijgt geen kopie".


na haar meegedeeld te hebben dat ik daarop recht meen te hebben, dat dit geen normale bedrijfsvoering is, de bedragen tot nader orde niet betaald zullen worden, ik me schriftelijk zal laten horen, indien noodzakelijk de zaak uit handen zal geven, heb ik netjes gedag gezegd en de telefoon opgehangen.


u raadt het al, praten heeft zin meer, dus schriftelijk maar e.e.a aanpkakken.


te zot voor woorden, behoed u zelf en uw ouderen voor de firma kcr.


groeten,


nkr