Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rd
rdea - 26-05-2004 21:47:53
Winkels & Webshops

Prijsverschillen

maakte dit herhaaldelijk mee bij a.h. nee, had niets te maken met bonus-aanbiedingen (heb zelf een pasje), maar het probleem is bij a.h. dat ze niet alle "gewone" aanbiedingen verwerken in de kassa's. b.v. brood was een keer in de aanbieding, (wordt toch zeker wel de hele dag verkocht), efin, 's-middags om 4 uur wisten ze het nog niet bij de kassa en werd ik dus weer naar de klantenservice gestuurd, waar je weer lekker in de rij kan gaan staan!!! elke keer als ik er kwam, stond ik later bij de klantenservice. kom er niet meer, ben het nu zat.


trouwens: konmar heeft er ook zo'n handje van!! ik neem nu het aktie-kaartje mee en gooi het op de band. dan bellen ze iemand, die aankomt met een sleutel van de kassa en dan wordt de prijs herstelt. ook weer tijd verloren, maar......klantenservice komt nu naar mij toe!!