Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tommy22 - 29-09-2006 15:20:01
Computers & Telefonie

Verbinding telefoon scarlet

geachte heer/mevrouw,


mijn vriendin heeft sinds kort ook scarlet,en ja hoor wat een ellende met dat bedrijf.


ook wij hebben een week zonder telefoon en intenet gezeten,ik weet niet of uw probleem al is opgelost maar zo nee dan heb ik een tip voor u.


op de mail reageerd scarlet niet of onvoldoende,wat wij hebben gedaan is het gratis verkoop nummer bellen,hier zeggen ze dat ze je niet kunnen doorverbinden,nou echt wel.


we zijn wel een week bezig geweest maar blijkbaar werden ze zo boos opelkaar daar dat er na de laatste keer dat we gebels hadden,binnen een half uur iemand van scarlet terug belden deze man kon het probleem niet oplossen maar zou het aan de storings dienst doorgeven.


een dag later werd ik weer gebeld,tja zo bellen ze nooit en zo blijven ze bellen,deze man kwam op het idee om de modem te reseten en wat blijkt alles deed het ineens weer gewoon,nog geen 15min later stond kpn voor de deur om de storing te verhelpen,maar die was dus niet meer nodig.


dus gewoon het gratis nummer bellen of via de site van scarlet op de bel mij toets klikken wedden dat ze dan wel bellen.


succes en groetjes m steenbergen