Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-10-2006 08:03:50
Elektronica & TV

Defecte tv

hallo, kijk allereerst naar www.consuwijzer.nl. u ziet daar wat uw rechten zijn. samengevat, op basis van het burg. wetboek, boek 7 art 17 en verder mag u er vanuit gaan, dat een tv langer mee gaat dan 1 jaar. dat betekent in uw geval dat de kosten hoe dan ook niet geheel voor u mogen/kunnen zijn.


probleem bij u is uiteraard dat de winkel is overgenomen. dat ontslaat de winkelier echter niet van de verplichting tot naleving van de wet. de fabrieksgarantie is weliswaar niet meer van toepassing maar op basis van de consumentenwetgeving gelden toch echt andere regels. wijs uw winkelier daar nog eens op.


uw winkelier doet overigens wel bijzonder zijn best om tevreden klanten te hebben en te houden, niet dus.