Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-10-2006 10:41:22
Elektronica & TV

Defecte tv

zo eenvoudig als gerritaltena het stelde is het niet.


onder welk beding werd die winkel overgenomen? dat de vorige winkelier (ex-eigenaar) de rechten & plichten behoudt na de overname, dan wel dat het door rechtsopvolging de nieuwe winkelier (eigenaar) alle rechtenn & plichten heeft overgenomen? van modern electronics naar it's overgegaan? is dit zo dan valt het onder de zelfde holding. hoewel men alles zullen afwijzen, daar modern electronics nog alleen als internetwinkel bestaat.


door de constructies van overnames en naamswijzigingen wordt het voor de consument het lastig om verhaal te halen bij garantie van het artikel. ook al is het burgerlijk wetboek duidelijk en europese reegelgeving ten spijt. ook staat u juridisch in het gelijk.


de (economische) levensduur van een televisie is ca. 8 jaar. in uw geval zou de winkelier u klein van de reparatiekosten in rekening kunnen brengen, bijvoorbeeld 2/8 resp. 2/10 van de kosten, voor elk dat uw televisie ouder is een 1/.. erbij optellen, dus 5 jaar oud de televisie bij reperatie 5/.. van de kosten.


de firma geeft geen coulance, dus naar een andere leverancier, de lokale leverancier om de hoek resp. omgeving met nog wel service & coulance in het vaandel. misschien betaalt u dan wat meer, de service die u daar dan voor terug krijgt is stukker beter, dan van de onverschillige winkelketen.