Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-10-2006 12:35:21
Computers & Telefonie

Laptop na 14 maanden kapot, mycom doet niets

ik ben ruim 6 weken geleden begonnen met schrijve. de eerste brief per post naar het filiaal, de 2e ook per postb ruim 2 weken na de eerste naar het hoofdkantoor met de eerste brief als bijlage. de laatste brief is op 10 oktober gemaild naar het klachtenadres van mycom met de 2 eerdere brieven als bijlage. bij elke brief om een reactie binnen 2 weken gevraagd. de brieven zijn gebaseerd op voorbeeldbrieven van de consumentenbond.


voor het schrijven van de brieven telefonisch contact gehad met hp. er wordt een vaste prijs gehanteerd, ongeacht de ouderdom. hp doet verder niets en heeft een duur telefoonnummer.