Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mrsempel
mrsempel - 29-06-2004 10:18:31
Geldzaken & Recht

Upc - incassobureau en afgesloten !

mijn ervaring met upc is dat het enige dat nog helpt is om te bellen met de "helpdesk" (het mag de naam niet hebben eigenlijk...) en daar eens flink tekeer te gaan! laat u vooral niet afschepen en eis dat u door iemand te woord gestaand wordt met verstand van zaken, iemand die ook wat te vertellen heeft.


maak ze goed duidelijk dat zij een fout hebben gemaakt en dat u daar nou de dupe van bent. eis wanneer het niet anders kan direct een manager aan de lijn te krijgen.


verder is mijn ervaring dat ze vrij snel reageren op een correct opgestelde brief via de fax. maar daarin kort en bondig het probleem duidelijk en geef aan dat u betaald hebt. stuur zoveel mogelijk bewijsmateriaal mee. eis in uw fax binnen bijvoorbeeld 3 dagen een reactie en binnen 5 dagen herstel van uw aansluiting. zorg dat u een verzendbewijs krijgt van die fax en bewaar dat goed! altijd handig voor later! overigens zou ik dezelfde fax in afschrift ook aan de deurwaarder sturen.


succes!  marco