Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yw
ywz3300 - 08-07-2004 15:42:29
Huishouden & Energie

Fabricagefout

ik zelf ben sinds april 2002 in het bezit van een valliant vhr 24-28 c


na een positief bericht van de consumenten bond ben ik overgegaan tot de aanschaf van dit toestel. ik heb hem zelf geinstalleerd en een collega (oud service installateur) heeft hem gecontroleerd en goed bevonden. ik heb ook geen service contract afgesloten want de eerste 3 jaar moet hij zeker zonder probleemen overbruggen. februari 2004 gaat de kraan van de warmwater toevoer hevig lekken en dit gaf de nodige probleemen. de kraan was helemaal verteerd (hardheid water) met mijn probleem ben ik naar de warmteservice in alkmaar gegaan, ik heb de ketel daar toendertijd gekocht en ik ben daar altijd zeer goed geholpen.zij wisten precies wat het probleem was (hadden dit al vaker mee gemaakt) en gaven mij een oplossing in de vorm van een modivicatie pijp die de kraan moest vervangen.kosten waren voor mijzelf omdat valliant niet aansprakelijk wensten te zijn.de kosten waren nog geen 20 euro dus dat viel mee.het kraantje zit er bij mij dus niet meer op? deze week  viel het toestel in een storing f 06 wat aangeeft dat ik de service monteur moet raadplegen (hoge kosten en nog geen reparatie)het begon met een korte warm water productie gevolgd door een zeer lange koude douche en nu een dag later doet hij niets meer.ik vraag mij af, of de afwezigheid van dat kraantje er mee te maken heeft.


dit is een reactie en een vraag?