Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-12-2006 13:50:03
Computers & Telefonie

Speedlinq

speedlinq was in 2004 en 2005 erg slecht.


in 2006 stukken beter minder klachten, maar wel dure helpdesk.


het is goedkoop als het goed werkt, als je veel kunt zelf oplossen, hier kijkt of vraagt, en geen fouten maakt, want 70% is door gebruikers gemaakte fouten.


het is goedkoop en snel mits je geen helpdesk nodig hebt, ook in ochtend na 10.00 uur bellen, heb je geen rij voor je zoals elke middag na 14.00 uur tot avond...


het is dus een goede provider geworden, en zelfs beter als de huidige opkoper kpn, want de moeder heeft nu meer klachten.


een ervaren gebruiker, die nu thuis een trage slim heeft, op kantoor voor snelheid, maar daar gebruik ik veel, thuis is traag snel genoeg.