Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-12-2006 11:04:28
Computers & Telefonie

Speedlinq

Het klopt dat er een duur helpdesknummer achter zit, met een gemiddelde wachttijd van 10 minuten naar ik heb gelezen/gehoord.

als het werkt dan is er verder niets aan de hand.

ik heb al bijna 3 jaar een abonnement bij speedlinq en weinig klachten hierover, een tijd terug mijn abonnement laten aanpassen waarbij mijn snelheid omhoog ging maar de maandlasten niet (moet hier wel zelf op letten want uit eigen beweging doen ze niet veel). werd snel opgepakt na die vraag en opgeleverd naar tevredenheid.

snelheid is prima hier en eigenlijk nog geen uitval meegemaakt, niet van het internet maar ook niet van de mail.

de introduktie-aktie die ik in het verleden had (geld terug) is in mijn geval goed verlopen; ik stuurde alles in volgens de voorwaarden (de tip om deze goed te lezen is een gouden!) en netjes het geld teruggekregen, ook hier weer goed opletten.

mijn gebruikerservaring is 2-ledig: ik moet goed opletten met akties en aanpassingen van abonnementen en snelheden, dan is er niets aan de hand.
ik werk zelf in de it waardoor ik de helpdesk kan verwaarlozen, er is dus wel een basiskennis nodig zodat er niet teruggevallen hoeft te worden op support.
eenmaal werkend opgeleverd is mijn ervaring dat er weinig misgaat, de zogeheten "downtime" staat bij mij op nul.

ik hoop dat dit uw vraag enigzins beantwoord en wens u fijne dagen en een goed 2007 toe :-)