Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-01-2007 14:21:53
Computers & Telefonie

Inloggen?

@kassa-redacteur,


nu ik lees dat er plannen zijn voor een restyle van deze kassasite wil ik graag hier het volgende opmerken:


1. het is als deelnemer van vraag&antwoord erg lastig dat je steeds opnieuw moet inloggen. op de radar- en consumentenbondsite hoef je maar 1 keer in te loggen en blijft je inlog staan. dat is een stuk makkelijker.


2. op beide genoemde sites is er ook een editknop waardoor je achteraf direkt wijzigingen in je post kunt aanbrengen. dat is erg gemakkelijk omdat je op grond van de info die anderen geven vaak behoefte hebt om de info die je zelf hebt gegeven wat bij te schaven.


3. vaak heb ik al gepleit voor een ander scoresysteem. zoals die nu is doet de volgorde geen recht aan de werkelijke expertise van een expert. een gewogen score is naar mijn mening een veel beter uitgangspunt. in elk geval zou de knop "beste antwoord" niet naast de knop "reageer" op dezelfde post moeten staan. nu is het zo dat minstens 1 op de 2 keer per abuis op de knop "beste antwoord" wordt gedrukt. bovendien blijkt in de praktijk dat er tot op de dag van vandaag misbruik wordt gemaakt van die konstruktie door een bepaalde strategie (altijd als eerste reageren) te gebruiken waarbij de kans op het per abuis drukken op de knop "beste antwoord" het grootst is.


ik hoop dat jullie mijn informatie gebruiken bij het restylen.


vriendelijke groet, read.