Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-01-2007 22:19:10
Computers & Telefonie

Telefonie @home.

Wanneer zou u aangesloten moeten zijn? is het op 20-12 aangevraagd of was de leverdatum 20-12-06?

indien 1): levertijd is standaard 1 maand.

indien 2): helpdesk bellen. mocht dat geen soelaas bieden, schriftelijk klagen een een redelijke deadline stellen (redelijk is geen twee dagen, maar eerder twee tot vier weken). daarna contract eenzijdig ontbinden en overstappen naar een ander.

laat u wel goed voorlichten over eventueel nummerbehoud. dat is een vrij lastige en complexe zaak in dit soort gevallen.