Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-01-2007 18:06:08
Geldzaken & Recht

Artikel in folder kruidvat niet beschikbaar

inderdaad bekende truc en kennelijk veel bij het kruidvat en de zustermaatschappij trekpleister. een aantal weken geleden een aktie welke 3 weken duurde. nu drie artikelen voor de prijs van twee. dus eerste dag van de aktie naar de winkel. geen artikel. het betrof hier een artikel uit het standaard assortiment. klein dorp dus gevraagd aan de filiaalhouder. artikel was niet geleverd. maar misschien dan op de tweede leveringsdag nl vrijdag. eerst maar gebeld. nee hoor, weer niet geleverd. hetzelfde antwoord in de 2 weken daarna. het betrof een aktie van een merkartikel waar het kruidvat elk jaar 1 keer mee stunt. echter vorig jaar zelfde aktie, zelfde resultaat, geen levering. heb een e-mail naar kruidvat gestuurd. na een aantal dagen keurig antwoord, alleen kon je aan het antwoord afleiden dat het een standaard e-mail was. de vraag was waarschijnlijk niet eens gelezen. in de mail had ik erop gewezen dat bv ah dan een kasbon afgeeft waarmee de aanbieding later alsnog kan worden gekocht tegen aktieprijs. hierop werd niet gerageerd. het kwam erop neer dat het een geval van jammer was.