Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martin1 - 30-01-2007 12:59:32
Elektronica & TV

Zen micro 5 gb

als u er zeker van bent dat het defect buiten uw schuld is ontstaan, moet u bij dixons erop aandrignen dat het apparaat naar creative wordt gestuurd. buiten de garantie mag dixons u wel om een bijdrage in de reparatiekosten vragen, maar u draait niet op voor de volledige kosten. creative kiest in de praktijk vaak voor het leveren van een nieuw product. hiervoor rekeken zij buiten de garantie natuurlijk kosten. als het apparaat ongeveer 1 jaar oud is, moet u als lijdraad zeker niet meer betalen dan de helft van de aankoopprijs.


wel moet u uiteraard aantonen dat u het apparaat bij dixons heeft gekocht en op welke datum. dixons is normaal een prima winkel en zal je met een serieuze klacht dan ook normaalgesproken helpen. ik vermoed dat er hier meer aan de hand is dan dat je nu vertelt. hoe is de storing ontstaan en wat houdt deze precies in? firmware problemen ontstaan over het algemeen niet gvan de ene op de andere dag.