Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 01-02-2007 09:40:35
Elektronica & TV

Zen micro 5 gb

 

onderstaand bericht ontving ik gisteren van creative,het is een heel ander verhaal dan de verkoper van dixons mij probeerde wijs te maken .slechte klantenservice en/of weinig kennis van zaken dus  bij de verkoper van dixons.ik krijg de indruk,dat als je geen extra garantie koopt ze niets voor je willen doen,want mijn speler was nog geen jaar oud.
> ----- original message -----
> from: "cle customer support" <support@europe.creative.com>
> to: "johan" <> subject: re: cle - technical support request (kmm12868638i110l0km)
>
>
>> geachte heer de vries,
>>
>> de meeste grote winkels hebben een lijst van alle verkochte spelers en
>> kunnen vaak een nieuwe bewijs van aankoop uitprinten.
>> graag zou ik deze speler voor u vervangen middels een rma-procedure mits
>> nog in garantie . dat gaat alsvolgt:
>> - u wacht ons adreslabel af, wat per e-mail binnenkomt
>> - u stuurt de defecte speler zonder batterij op naar ons depot
>> - uw vervangspeler verlaat onze vestiging in dublin de volgende morgen
>> - u ontvangt een e-mail met daarin het trackingnummer van de koerier
>> - binnen 10 werkdagen staat de koerier aan de deur met de vervangspeler
>>
>> om deze omruiling mogelijk te maken zou ik graag de volgende gegevens
>> van u ontvangen:
>> - uw volledige adres (waar overdag iemand voor een pakket kan tekenen)
>> - mobiel telefoonnummer (zodat de koerier u kan bereiken)
>> - de kleur van uw zen (voorzijde, bij de toetsen)
>> - gewenste kleur van uw vervangspeler
>> - een scan van het aankoopbewijs (ook al is deze niet leesbaar)
>> - een paar duidelijke foto's van de voor- en achterkant van de speler.
>> - serienummer van de speler
>> - uw akkoord met de rma-procedure
>>
>> wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen
>> als u reageert.
>>
>> met vriendelijke groet
>>
>> sivan
>> technical support
>> creative labs europe