Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-02-2007 12:44:05
Vakantie & Reizen

Ervaring supersaver?

@ anka,


moet eerst vermelden dat het probleem is opgelost! gelukkig.


@anka : klinkt inderdaad allemaal prima. maar ja, dat wil niet zeggen dat het allemaal ook echt zo is,toch ? als je al de hele week belt en constant een bandje krijgt met : we zijn druk....de verbinding wordt nu verbroken, geen antwoord op mailtjes krijgt, dan krijg ik wel argwaan en ga ik me wel zorgen om onze 1800 euro! nu bleek dat ze gisteren gebeld hebben ( had een privenummer gebeld naar mn mobiel ). vandaag eerst zelf gebeld naar de kvk en daar een ander nummer gekregen ( geen 0900 ) en kreeg gelijk iemand aan de lijn. daar gelijk het probleem opgelost met excuses erbij. daar vertelde hij dus dat hij gisteren gebeld had. dus al met al gelukkig nu opgelost maar de service kan 10x beter/sneller...