Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nowhere
nowhere - 04-02-2007 11:32:19
Computers & Telefonie

Afsluitbeleid van orange?

Als u afwijkt van de overeengekomen betalingsmethode en vervolgens geen contact zoekt bij een probleem met het halen van een termijn weet de andere partij niet wat er aan de hand is en zal deze overgaan tot afsluiten en/of verdere stappen. het is verstandig bij zo'n situatie in het vervolg altijd tijdig contact te zoeken, al is het maar uit voorzorg, vaak is het namelijk voor een bedrijf geen enkel probleem iets langer te wachten als ze maar weten wat er aan de hand is. doet u dat niet dan kunnen de kosten en problemen oplopen, zelfs als het probleem met de betaling gedeeltelijk of volledig buiten uw schuld ligt. helaas kunnen wij u niet vertellen wat orange in dit geval precies gaat doen, zoek even contact en leg de situatie voor. mogelijk is de betaling inmiddels ontvangen en is het verder geen probleem, mocht dat niet zo zijn dan kan de schuldhulp u vermoedelijk helpen.