Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-02-2007 11:26:52
Vakantie & Reizen

Ervaring supersaver?

uiteindelijk afgelopen maandag eindelijk tickets ontvangen. maar nu wéér een probleem! tickets van mijzelf zijn er niet bij. alleen tickets van partner aangekomen. gelijk gebeld met rechtstreeks nummer en uitgelegd. dit was hun eigenlijk niet voor te stellen, maar ze zouden rondkijken. enfin, naar veel heen en weer gebeld te hebben, waren er 2 opties. óf ze zijn met de reguliere post meegekomen, of ze zijn in een andere envelop terecht gekomen en bij iemand anders aangekomen. nu wachten ze eerst dit telefoontje af en dan pas gaan ze nieuwe dokumenten aanmaken. natuurlijk geheel voor hun kosten, maar alleen omdat we via expresspost hebben laten bezorgen! voor een bedrijf van dit voormaat vind ik dit buitengewoon slordig. slechte communicatie en service.


en voor b: tnx voor je tip, maar juist omdat we het hele internet hebben afgezocht en daar ook goede ervaringen mee hebben, zijn we uiteindelijk bij supersaver uit gekomen. deze was voor indonesie nou eenmaal het voordeligst. alleen jammer dat ze erg slechte service leveren.