Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-02-2007 14:16:15
Geldzaken & Recht

Upc mediabox (decoder)


beste mayke,


upc is inderdaad heel erg vasthoudend... hoe vaak we daar in 2006 niet over zijn gebeld, hoeveel brieven we er niet over hebben gekregen. toen er uiteindelijk iemand aan de deur kwam zijn we wel ingegaan op het aanbod "6 maanden gratis". (nb: verbreken van de verzegeling betekend instemmen met de voorwaarden...) dat beviel niet... geen mogelijkheid om tv, video, dvd en box op 1 afstandbediening te zetten, dagelijks resetten om beeld te krijgen, zenders niet op eigen voorkeurs-posities te plaatsen. toen de "extra zenders" die je tijdelijk krijgt weer verdwenen, wilden we weer van dat ding af... bellen: naar postkantoor brengen. postkantoor: neen, daarvoor is een retourverpakking. weer upc bellen, wachten op retourverpakking, inpakken en toch weer naar postkantoor brengen... ze bleven (met andere aanbiedingen) steeds bellen, totdat ik duidelijk heb gemaakt dat onze winkel gesloten is en dat we, wanneer we een andere "kabelaar" zouden kunnen nemen dat ook direct zouden doen. ( "maar: dan bellen we u dus nooit meer???!" dat is nu net de bedoeling...) enfin: eind januari weer een brief: volgende week komen we u de mediabox brengen... ik heb ze nog 1 keer gebeld, denk niet dat ze ooit nog contact met ons opnemen, wanneer dat over iets anders dan de factuur gaat...


ijzerbroot