Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-05-2007 10:12:30
Computers & Telefonie

Internetplusbellen tegemoetkoming overlast

ik vrees dat er veel mensen voor een teleurstelling komen te staan met eventuele schadevergoedingen e.d.


ik ben pas sinds februari aangesloten bij i+b van kpn en heb de eerste maand niet kunnen bellen, kon niet gebeld worden en internet deed het half. ik heb die factuur teruggeboekt en de volgende 2 gewoon netjes betaald (totaal 473 euro), nu werd ik vorige week zomaar ineens  afgesloten zonder waarschuwing of aanmaling. dit om de eerste factuur die ik teruggeboekt heb (56 euro). ik alweer bellen. nu willen ze de helft crediteren (28 euro) en daar liggen ze nog moeilijk over te doen terwijl er al 473 euro is betaald aan 2 andere facturen. ik denk dat ze aan ons toch een goede klant hebben en hierom ook niet moeilijk moeten doen. ik heb dus niets gezien van die 2 maanden geen abokosten betalen maar om die 28 euro doen ze wel moeilijk.


stelletje hersenlozen daar bij kpn