Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-05-2007 11:59:17
Computers & Telefonie

Aanvragen van voice lock bij pretium telecom

In navolging van read@ wees blij dat uw ouders zo bij pretium weg komen. bewaar alle korrespondentie goed want niet uit te sluiten is dat ze alsnog een incassopoging kunnen proberen. hoe lastig het ook is, neem de wachttijd bij kpn voor lief maar probeer wel via het klachtenummer vaste lijn alsnog kpn te bewegen tot snellere aktie. ook kpn heeft m.i. onrechtmatig gehandeld omdat uw ouders daar een contract mee hadden en kpn wel erg gemakkelijk haar klanten afstaat. (ik ga er van uit overigens dat er wel een kpnér meekijkt op de site) wat ik niet begrijp: e5r is sprake van een overeenkomst inzake de gesprekskosten via pretium, waarom sluit men dan de lijn af? volgens mij blijft het een kpn lijn.