Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bv
bvoogd - 07-06-2007 16:38:16
Vrije tijd & Tuin

www.tuingoedkoop.nl

ik heb hier een weber bbq besteld, is na bijna 3 weken nog niet binnen.wel al betaald via ideal.


als ik contact opneem krijg ik telkens te horen dat de bestelling bij hun nog niet aangeleverd is en dat het waarschijnlijk volgend week wordt, dat hoor ik nu al twee weken.


als ik aangeef van de bestelling af te willen zien en mijn geld terug vraag krijg ik te horen dat ze dat niet gaan doen, en wijzen mij erop dat dat alleen in wederzijds goedkeuren gaat, met andere woorden; ik kan al bijna 3 weken niet genieten van mijn bbq, ben geld kwijt vooralsnog, en kan ook niet ergens anders een bbq halen, omdat ik dan eerst mijn geld terug moet hebben.


leuke firma, die tuingoedkoop.......