Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-06-2007 18:31:42
Computers & Telefonie

Sinds maanden storing op de vaste telefoon!

Volgens mij gaat het om een hele grote landelijke storing. het ging eerst alleen fout bij internet plus bellen. niet dus. ik had vanmorgen op ons kantoor ineens een beetje ruis op de telefoonlijn. wij hebben al weken problemen met onze zakelijk adsl verbinding die rond 17.00 en 21.00 uur gaat schommelen. dat noemen we overspraak. teveel pulsen op een lijn. dan gaat het klapperen. maar hier konden we wel mee leven als it-ers. maar ineens werd de ruis zo erg op de tellijn dat de lijn weg viel en dat wij telefonisch niet meer bereikbaar waren. antwoord helpdesk het licht aan jullie randapperatuur. alles kabels splitters telefoon routers etc vervangen en getest. die zijn ok en zorgen ook niet voor ruis. nu komt er morgen een monteur. die gaat ons waarschijnlijk vertellen dat de lijn ok is.

weet iemand wat er echt aan de hand is?? er is zeker iets gewijzigd in het netwerk van kpn en ik vind dat als consument wij recht hebben om te weten wat er gaande is.

joanna cook