Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sc
schonenberg - 21-09-2004 20:58:18
Computers & Telefonie

Tele2 of kpn?

Ja ja wie is de goedkoopste in nederland? door de vele telecom aanbieders, de ondoorzichtige tarieven, hun marketingconcept, allemaal ondoorzichtige praktijken waar de consument geen wijs meer uit wordt. welke aanbieder is er transperant, weet u het? zelfs de opta stoeit al jaren met dit gegeven en krijgt vanuit de overheid nog steeds naar jaren werken beperkte mogelijkheden om juridische stappen te ondenemen naar ondoorzichtige en mislijdende reclame. als nederland nu eens massal gaad kiezen voor een goede kwaliteits/prijsverhouding en dar er een standaard komt vanuit de opta waar een telecombedrijf aan moet voldoen dan wordt het iets klantvriendelijker. de telecommarkt verdiend verschrikkelijk veel geld en de concurentie is moordend zou je denken, ik geloof van het laatste niets. door de beperkte mogelijkhden van de opta zal het voor de consument ondoorzichtig blijven. ik heb zelf onderzoek gedaan naar de tarieven en het algemeen onderzoek heeft dat ook gedaan. daarin komt naar voren dat goede aanbieders niet zo bekend zijn op de markt. tele2 en kpn horen bij de duurste in nederland, echter laten veel mensen zich lijden door de dure reclame spotjes en hanteerd men steed meer agressieve marketing middelen. ui t onafhankelijk onderzoek van ook het algemeen dagblad blijkt dat pretium en euphony, vrij onbekende spelers tot de goedkoopste behoren. gedurende nu ruim een jaar is euphony het snels groeiende telecombedrijf in de benelux. pretium heeft ook goede tarieven echter betaal je standaard elk gesprek een heel minuut, veel mensen realiseren zich niet dat de meeste gesprekken korter duren als een minuut. het belgedrag van de klant bepaald welke aanbieder het goedkoopste is. zoek een telecombedrijf wat u wil adviseren en moeite doet om achter uw belgedrag te komen en daarbij dan ook een aantal passende mogelijkheden kan bieden, kies niet voor alles standaard.