Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

menno0
menno0 - 23-07-2007 17:16:52
Computers & Telefonie

Nog meer pretiumtelecom ellende

er is geen tip. mosterd na de maaltijd. 


voor nummerbehoud bij verandering van leverancier (wat bij u pretium was) had u de nieuwe leverancier voor telefoongesprekken moeten laten opzeggen.


mogelijk wilt u via kpn-slim-internet gaan bellen. nummer behoud was alleen te realiseren wanneer u deze toekomstige adsl/telefoon leverancier het contract zou hebben laten opzeggen.


u kunt alsnog via kpn-slim-internet of één van hun andere pakketten via computer gaan bellen. prompt heeft dan weer internet. u krijgt wél altijd nu een nieuw nummer omdat uzelf heeft opgezegd. hiervoor is achteraf geen reparatiemogelijkheid.


ook kan het zijn dat, door nu tussentijds wijzigingen adsl contract er enige wijzigingskosten aan adsl verbonden zijn om dit weer op te pakken. misschien wilt u meteen ander adsl kpn kontract?


kpn is nu uw enige onderhandelaars partner om zo snel mogelijk weer adsl verbinding te krijgen, ook via computer te gaan bellen met een nieuw nummer helaas.


sterkte