Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Consumenten belangen van aeg
hallo brenda: volgens het burg> wetboek is de leverancier/verkoper verplich te zorgen voor een product dat aan de verwachting voldoet. ik geef u een aantal verwijzingen waar u hierover meer kunt lezen:
http://www.consuwijzer.nl/">www.consuwijzer.nl
http://www.omroepgelderland.nl/programma.php?id=23&rubriek=828">http://www.omroepgelderland.nl/programma.php?id=23&rubriek=828
http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=kassa_artikel&number=3239644">garantievolgenskassa
de tweede geeft ook voorbeelden van brieven die mogelijk zinvol zijn. ik geef u nu ook nog een link naar het bw waar in de artikele 17 t/23 letterlijk de wettelijke verplichting is weergegeven. klik die artikelen afzonderlijk aan.
voor de volstrekt goede orde: u heeft niets met aeg te maken maar met uw keukenleverancier!!
http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7.html">www.wetboek-online.nl/wet/bw7.html maar dat is iets wat veel consumentenkopers kennelijk nog niet weten. herhaald: u moet bij uw leverancier/verkoper zijn en niet bij aeg zoals u ook kunt lezen als u de info waarnaar ik verwijs leest. komt u er mondeling met de leverancier niet uit, dan in een aangetekend te verzenden brief in gebreke stellen en aansprakelijk. zie de briefvoorbeelden.