Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-09-2007 09:42:47
Computers & Telefonie

Is er wel een (redelijk) goede provider? advies, please!

deel 2:


zorg er wel voor dat je niet te rade gaat bij iemand met een belangenverstrengeling in deze sector. je brengt dan, zoals wij dat zo mooi kunnen zeggen, een bezoekje aan de advocaat van de duivel en je kunt er dan vrijwel zeker van zijn dat je onvolledige, gekleurde of zelfs onjuiste informatie krijgt. dat er grote problemen zijn, blijkt wel uit het percentage nieuwe klanten met problemen bij kpn (internetplusbellen) dat momenteel ligt op 26% (bron: consumentenbond februari 2007) en bij @home, waar dat percentage zelfs ligt op 33% (bron kassa 10-2-2007). deze problemen worden dan ook nog eens niet of zeer moeizaam en (soms) met hoge kosten voor de klant opgelost. de op bovenstaande wijze verkregen informatie kun je nog aanvullen met de recente gegevens uit de onderstaande links:


zie deel 3: