Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-11-2007 13:22:00
Voeding & Gezondheid

Geld terug van hans anders?

hoi,


 


ik vind het zo ongelooflijk jammer dat wij allemaal als hans anders zijnde over één kam worden geschoren. ik werk zelf nu al 13 jaar bij hans anders. het terug betalen van een bril zal nooit geen problemen mogen geven, wij werken met een 100% tevredenheids garantie. er zit wel degelijk verschil per filiaal, dat klopt. wij zijn niet allemaal franchise filialen. dat is maar een klein gedeelte. ons filiaal werkt ook nou samen met de oogarts en die zijn zeer tevreden over ons. als wij zo slecht zijn, waarom zijn wij dan zo groot en iso gecertificeerd?  waarom blijven mensen denken dat een bril van b.v € 1000,00 wel goed is? het valt me op dat als men voor een bril zoveel geld heeft betaald en de bril niet goed is, mensen hier nooit over durven te klagen. heb zelf hiervoor bij duurdere opticiens gewerkt en daar ook de boekhouding gedaan. werk niet voor niets nu bij hans anders !! onze prijzen zijn écht eerlijk !! de glazen komen bij dezelfde leverancier vandaan. het is toch de kwaliteit van mij als opticien die de bril bepaalt, toch niet het prijs kaartje?


groetjes christel, die al 20 jaar opticien is en het prettigst werkt bij hans anders !! voor mij duurt eerlijkheid het langst !!