Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gery
gery - 17-11-2007 05:33:31
Computers & Telefonie

Canaal digitaal!!

heeft u de ontvanger opnieuw laten zoeken? het kan natuurlijk ook zijn dat de nederlandse kanalen er in het verleden door de eigenaar zijn uitgehaald, vandaar even opnieuw zoeken naar zenders. in menu vind u deze optie, in dat zelfde menu is ook te zien op welke satalliet de ontvanger momenteel gericht staat.

een willekeurige schotelverkoper zit meestal niet te wachten op iemand met smartcard problemen, zoek daarom, als het nog niet werkt, naar een dealer van canal digitaal.