Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

brynnar
brynnar - 21-11-2007 20:13:21
Computers & Telefonie

Webwinkel discorner

hallo abigail,


ik lees op internet weinig over deze firma en datgene dat ik lees is nietaltijd positief. lange levertijden en niet reageren schijnt eerder regel dan uitzondering te zijn.


wat nogal veel wil helpen is het schrijven van een flink brief en deze aangetekend te versturen (met ontvangstbevestiging), waarin u per ommegaande uw geld terug eist of de levering van de goederen (stel een ultimatum, bv 5 werkdagen na dagtekening of iets dergelijks).


stel deze firma dus officieel in gebreke en vermeld dat bij uitblijven van reactie, dat u juridische stappen zult ondernemen om uw geld terug te vorderen, inclusief alle door u gemaakte kosten.


mvgr - b