Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-11-2007 02:06:12
Auto & Vervoer

Na update geen handsfree meer mogelijk

Hallo sabel,



de leverancier blijft verantwoordelijk voor de produkten welke hij
levert. deze moeten voldoen aan de eisen welke je eraan mag stellen.
dat is o.a. een probleemloze werking gedurende de economische
levensduur. dat is wet.

de leverancier kan en mag zich door ontwijkende voorwaarden op te nemen
in zijn leveringsvoorwaarden, niet onttrekken aan zijn plicht een
deugdelijk apparaat te leveren. deze eigen voorwaarden zijn onwerkzaam.
de wet prevaleert.

 

bij een defect gedurende de economische levensduur dient hij voor
reparatie zorg te (laten) dragen, al dan niet tegen betaling. kan hij
dit niet, dient hij naar redelijkheid, dit hangt van de gebruikstijd
af, terug te betalen.



laat hem de zaakjes met tomtom regelen. dat hoeft u niet te doen en
tomtom hoeft geen zaken met u te doen. zijn afnemer, in casu de
groothandel, is partij voor hen. vandaar dat u geen reactie krijgt. de
meeste fabrikanten willen geen oeverloos gezeur met eind-afnemers zoals
u.



de groothandel zit daar ook niet op te wachten, maar dan moeten ze niet
aan eind-afnemers/particulieren leveren. doen ze dat wel, dan treden ze
op als detaillist, met alle consequenties van dien.

soms is goedkoop duurkoop. maar dat merkt u wel als u bij de groothandel terugkomt. alle kans dat ze het u moeilijk maken.



groeten,



hardware error man.