Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 14-12-2007 17:19:41
Vrije tijd & Tuin

Axa slechte sloten

Met het risico dat dit een "forum"-topic wordt: ik geef je groot gelijk (op je grammatica na dan). als consument heb je gewoon recht op een deugdelijk product. axa of abus ziet dit natuurlijk helemaal niet zitten, want als ze aan één klant toegeven, dan moeten ze iedereen een nieuw slot geven en dat staat niet vrolijk op de balans. het is natuurlijk wel zo dat je je als consument je bij de winkelier waar je het slot gekocht hebt, moet vervoegen voor dit soort zaken. hoe deze dit vervolgens weer met axa of abus gaat rechtbreien is (helaas) zijn/haar zaak. de verkoper is je aanspreekpunt voor aankopen vanaf 2003