Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dw
dwightnicole - 21-01-2008 19:24:45
Computers & Telefonie

Door het bomen het bos niet meer zien

kpn is (m.i.) geen aanrader, nadat ik in 2006 internetplusbellen aan vroeg heb ik uiteindelijk ruim 3 kwart jaar zonder aansluiting gezeten! ipv geactiveerd werd ik alles compleet afgesloten. ik kan niet uitleggen hoeveel telefoontjes en brieven dat gekost heeft! uiteindelijk kon ik ook niet weg want voor een andere provider heb je over het algemeen een basisaansluiting van kpn nodig.....


uit 'coulance' heb ik uiteindelijk het bedrag van de rekeningen die gewoon doorliepen (!) terug gehad. helaas niet de kosten voor het bellen met mijn mobiele telefoon naar kpn klantenservice (10 ct p/m + de kosten voor gebruik mobiel), ondanks de gespecifiseerde rekeningen. het ging hier om een bedrag van ruim 600 euro! na een jaar ben ik maar gestopt met hierover brieven te sturen, het is een eindeloos getouwtrek.


toen uiteindelijk alles weer werkte ben ik nooit meer overgestapt naar een andere provider, uit angst dat er bij kpn ergens weer 'een foutje' gemaakt zou worden. maar het wrok dat ik ze koester blijft.ik besef me dat er overal wel 'wat' is, maar kpn spant voor mij de kroon.


daarvoor had ik internet (adsl) van wanadoo, zij hadden een uitstekende klantenservice en hebben tijdens mijn problemen met kpn nog wel geprobeerd het e.e.a. geregeld te krijgen. ik weet niet welke diensten wanadoo tegenwoordig allemaal heeft, maar dat is toch wel een aanrader!